Problem?
Pomożemy!
Postaramy się pomóc w Twoim problemie – zapoznaj się z pytaniami poniżej, a jeżeli nie znajdziesz tam satysfakcjonującej Cię odpowiedzi skontaktuj się z nami za pomocą formularza.
- Jak zamówić lampę?
Skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub bezpośrednio przez formularz na stronie interesującej Cię lampy lub systemu – skontaktujemy się i przedstawimy wycenę interesujących Cię produktów . - Czy można wymienić produkt?
Każda nasza lampa podlega zwrotowi przez 14 dni od daty dostarczenia. - Kiedy dotrze moje zamówienie?
Tak szybko jak to możliwe – wszystko zależy jednak od ilości lamp w zamówieniu i ewentualnych opcji personalizacji. Zapytaj o czas transportu podczas składania zamówienia. - Chcę zamówić wiele lamp. Co zrobić?
Opisz nam ile i jakie lampy bądź systemy chciałbyś zamówić. Skontaktujemy się z Toba i omówimy szczegóły. - Czy mogę spersonalizować lampę?
Tak, każda lampa posiada określoną możliwość personalizacji – skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły. - Gdzie można zobaczyć lampy?
Nasze lampy możesz zobaczyć na naszej stronie internetowej, kanałach social-media oraz nagraniach z targów i imprez branżowych na YouTubie.